جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۳
کد خبر: ۱۰۱۴۲۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

آشنایی با جاذبه‌های گردشگری ایران در نمایشگاه عکس «مرز پرگهر»

«باغ نگار» باغ‌موزه هنر ایرانی در ایام نوروز با نمایشگاه عکس «مرز پرگهر» گشایش یافت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «باغ نگار» باغ‌موزه هنر ایرانی در ایام نوروز با نمایشگاه عکس «مرز پرگهر» گشایش یافت. «باغ نگار» در فضای باز باغ‌موزه هنر ایرانی فرصتی برای به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان در رشته‌های عکاسی، کاریکاتور، تصویرسازی و گرافیک ایجاد کرده تا بازدیدکنندگانی که فرصت سفر به نقاط مختلف ایران را ندارند، با جاذبه‌های گردشگری ایران در این مجموعه آشنا شوند.

نمایشگاه باغ نگار با تصاویر زیبا و منحصر به فرد از بناهای تاریخی، آثار باستانی، اماکن مذهبی و آثار ملی طبیعی چون کاخ گلستان، بازار فرش قزوین، چشمه‌های باداب سورت، مسجد آقابزرگ کاشان، عمارت عالی‌قاپو، مقبره اوحدی مراغه‌ای و... متعلق به مهرداد مشرقی هنرمند عکاس است.

این نمایشگاه از یکم فروردین ماه ۹۸ دایر شده و میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است. 

مهرداد مشرقی دانش‌آموخته رشته هنر اسلامی گرایش نگارگری و لیسانس برق گرایش مخابرات است و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۷۲ آغاز کرده و تا کنون به عنوان مدرس عکاسی در دانشکده‌های هنر فعالیت کرده است.

آشنایی با جاذبه‌های گردشگری ایران در نمایشگاه عکس «مرز پرگهر»

نمایشگاه «مرز پرگهر» حاصل ۱۰ سال ایران‌گردی این هنرمند است که توانسته گوشه‌ای از معماری ایرانی و اسلامی را در نقاط مختلف کشور نشان دهد. 

علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند به باغ‌موزه هنر ایرانی واقع در تجریش، خیابان مقصودبیک (دربندی)، چهارراه دکتر حسابی، پلاک ۳۰ مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۶۸۶۰۶۴ تماس بگیرند. 
نظر شما